دوستان عزیز مجددا چند نکته را یادآور میشوم

1-زیر سنگ کارگذاشته شده تماما لوله کشی شده ، کسی نیاد براتون نصب کنه سنگ رو بذاره فرنگی هم روش و برو که رفتیم!! اصول داره همه آب کفشور و فاضلاب توسط لوله کشی دقیق به داخل فاضلاب ریخته میشه با ما تماس بگیرید09389878538

2-لوله کشی آب سیفون فرنگی هم به عهده خودمونه هیچ هزینه اضافی هم گرفته نمیشه.

3- از صفر تا صد لوازم از جمله مصالح،لوله ها،شیرها،اتصالات،بوگیر فرنگی،شیلنگ دو سر مهره،...خلاصه همه چیز با ماست! برخی از همکاران متاسفانه با یک انبردست تشریف میارن و شما باید بری اینور و اونور دنبال خرید این اقلام! نه برادر من این روش ما نیست. ما به فکر راحتی مشتری هستیم.

4-همه کارهای ما حتی توالت فرنگی هم که خودمون میاریم تحت ضمانت ماست خیالتون راحت.

5-معمولا خودم برای نصب میام ، درک میکنم که منزل هر کسی حرمت داره خودم دوتا فرشته کوچولو دارم که عکس پروفایل تلگراممه(09389878538) منظور اینکه هر کسی بیاد خونه شما برای کار آدم خانواده داریه و حرمت و احترام همیشه حرف اول رو میزنه بعد کیفیت کار. 

6-خیلی مخلصیم